La divisió de Rentatge de Vehicles, va ser la primera d’aquestes característiques que, comptant amb personal discapacitat intel·lectual, es va crear a Catalunya. Va iniciar el seu funcionament l’any 1991.
Es caracteritza pel seu procés manual, pel que fa a la neteja interior, amb uns acabats d'alta qualitat. Es netegen vinils, catifes, vidres i s'aspira tot l'interior del vehicle.
Tanmateix es neteja els marcs de les portes i les llantes de les rodes de forma manual.
| VEHICLE PETIT / MITJÀ (Nissan Micra-Almera) | 16,5 € |
| VEHICLE FAMILIAR (Nissan Primera) | 18,5 € |
| VEHICLE GRAN (Nissan Pathfinder) | 21,5 € |
| TREN DE RENTAT | a partir de 4,5 € |
| MOTOS | 6,5 € |
| NETEJA DE SEIENT : UN - TOTS | 4 - 15 € |
| DESINFECCIÓ VEHICLE | 15 € |
| SUPLEMENT VEHICLE BRUT - MOLT BRUT | 4 - 9 € |

* Servei complet comprèn la neteja exterior, assecat i l'aspirat i neteja de l'habitacle i maleter.
El nostre horari és:
de dilluns a dissabtes de 8 h a 20 h.
No tanquem al migdia.
No es realitza reserva de plaça per efectuar el servei. Si es vol evitar qualsevol espera, és preferible trucar abans al tlf. 93.788.36.62 (ext. 142) on s'indicarà la disponibilitat del servei.
Habitualment l'espera és inferior de dilluns a dijous de 9,30 h. a 20 h.
El temps habitual de realització del rentat del vehicle és d'entre 20 i 30 minuts.

El nou centre de rentatge està format per varis arcs que actuen independentment en funció del programa escollit pel client.
El funcionament és automàtic per tot els processos i guiat en tot moment per una cinta transportadora.
Compta amb la darrera tecnologia en rentatge automàtic: fregat tèxtil amb raspalls suaus que no ratllen el vehicle i arc d'alta pressió que possibilita un millor acabat del rentat final.
El procés és respectuós amb el medi ambient, doncs reutilitza més del 70% de l'aigua.
Rentatge alta pressió
Element situat al final de la zona de pre-rentatge, que s'utilitza per arrancar i netejar la brutícia generada en el pre-rentatge. És la base per un rentat òptim.
Rentatge tèxtil
Els raspalls tèxtils actúen de forma lateral i inclinada, oferint una neteja intensiva de les zones inferiors, laterals i superiors. Els braços articulats s'adapten a les diferents mides dels vehicles, sense ratllar la pintura ni els vidres en cap cas.
Cera bàsica
Producte químic aplicat mitjançant bombes dosificadores que ajuda a la protecció i assecat final del vehicle.
Cera súper
Producte químic aplicat mitjançant bombes dosificadores que dóna una major protecció i abrillanta el vehicle.
Escuma activa
Producte substitutiu del sabó tradicional que dóna més eficàcia en l'acabat final del rentatge.
