ESTABLIMENTS COMERCIALS
Home/ESTABLIMENTS COMERCIALS
ESTABLIMENTS COMERCIALS
admin
2017-05-17T14:40:55+02:00
La fundació compta amb 2 comerços oberts al públic des de fa més de 20 anys, ubicats dins les instal·lacions principals i just al costat del camp de futbol del Terrassa F.C. :
-
un centre de jardineria amb una superfície d’exposició i venda d’uns 1.500 m2 a nivell de carrer, amb entrada pel carrer peatonal existent entre el c/Ancianitat i c/Campiones Olímpiques i pàrquing per a clients en la planta soterrani.
-
un servei de rentat de cotxes exterior i interior, amb entrada per la cantonada dels carrers Campiones Olímpiques i Pintor Vancells.
Solicitamos su permiso para obtener datos estadísticos de su navegación en esta web, en cumplimiento del Real Decreto-ley 13/2012. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. Política de Cookies. Aceptar